Szkolenie – Rejestr umów w Jednostkach Sektora Finansów Publicznych od 1 stycznia 2024r.

Termin: 22.08.2022r.

Czas trwania: 2H

Prowadzący: Aldona Pajor

1. Jak wygląda rejestr, kto go prowadzi, na jakiej podstawie? – Minister Finansówvs. kierownik jednostki sektora finansów publicznych.

2. Kto odpowiada za niedopełnienie obowiązku rejestracji?

3. Realne konsekwencje niedochowania obowiązku rejestracji.

4. Czy jesteś podmiotem zobowiązanym do rejestracji umów o zamówienie publiczne? – Zamawiający centralny vs. jednostki organizacyjne zamawiającego.

5. Które umowy musisz rejestrować, a które wyłączone są z tego obowiązku?

6. Informacja publiczna w jednostkach sektora finansów publicznych vs. ochrona informacji niejawnych, tajemnic ustawowo chronionych, danych osobowych czy prywatności osoby fizycznej.

7. Jaka forma zawartej umowy przesądza o obowiązku rejestracji – forma pisemna, dokumentowa, elektroniczna lub inna szczególna?

8. Umowa ustna vs. rejestr umów.

9. Czy faktura / faktura korygująca podlega rejestracji jak umowa?

10. Wartość umów podlegających rejestracji – netto czy brutto?

11. Jakie informacje podać do rejestru i w jakim terminie?

12. Które informacje aktualizować w rejestrze?

Jesteś zainteresowany tym tematem?

Ten materiał i wiele więcej obejrzysz na platformie Kadry Verte.

Zostaw nam swój adres email, poinformujemy Cię o nowościach

Cenimy sobie Twoją prywatność. Nie rozsyłamy spamu.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.