Cenimy sobie Twoją prywatność. Nie rozsyłamy spamu.
Termin: 22.08.2022r.
Czas trwania: 2H
Prowadzący: Aldona Pajor
1. Jak wygląda rejestr, kto go prowadzi, na jakiej podstawie? – Minister Finansówvs. kierownik jednostki sektora finansów publicznych.
2. Kto odpowiada za niedopełnienie obowiązku rejestracji?
3. Realne konsekwencje niedochowania obowiązku rejestracji.
4. Czy jesteś podmiotem zobowiązanym do rejestracji umów o zamówienie publiczne? – Zamawiający centralny vs. jednostki organizacyjne zamawiającego.
5. Które umowy musisz rejestrować, a które wyłączone są z tego obowiązku?
6. Informacja publiczna w jednostkach sektora finansów publicznych vs. ochrona informacji niejawnych, tajemnic ustawowo chronionych, danych osobowych czy prywatności osoby fizycznej.
7. Jaka forma zawartej umowy przesądza o obowiązku rejestracji – forma pisemna, dokumentowa, elektroniczna lub inna szczególna?
8. Umowa ustna vs. rejestr umów.
9. Czy faktura / faktura korygująca podlega rejestracji jak umowa?
10. Wartość umów podlegających rejestracji – netto czy brutto?
11. Jakie informacje podać do rejestru i w jakim terminie?
12. Które informacje aktualizować w rejestrze?