Szkolenie – Regulamin pracy oraz informacja o warunkach zatrudnienia 2025r. – zapisy wymagane i zakazane

Termin: 28.01.2025r., godz. 10.00

Czas trwania: 4H

Prowadzący: Adriana Głuchowska

1. Szczegółowa informacja o warunkach zatrudnienia według obowiązujących przepisów:

  • co powinno się znaleźć w nowej informacji o warunkach zatrudnienia? Nowa rozszerzona treść informacji.
  • informacja o warunkach zatrudnienia dla pracownika delegowanego.
  • rozszerzenie informacji o warunkach zatrudnienia w przypadku pracy zdalnej.
  • czy w informacji do umowy można podać zapisy regulaminu tylko w postaci podstawy prawnej?
  • czy w informacji dodatkowej należy wskazać wszystkie składniki wynagrodzenia czy można odesłać pracownika do zapisów regulaminu wynagradzania?
  • jak poinformować pracownika o szkoleniach prowadzonych przez pracodawcę w przypadku braku polityki szkoleniowej?
  • jak prawidłowo wskazać procedury rozwiązywania stosunku pracy w ujęciu obowiązujących przepisów?
  • jakie konsekwencje poniesie pracodawca za niepoinformowanie pracownika o warunkach zatrudnienia – sankcje za nieudzielenie prawidłowej informacji.

2. Najważniejsze zmiany w prawie pracy  w kontekście regulaminów pracy

3. Nowe uprawnienia pracowników a zmiany w regulaminie pracy:

  • Prawo pracownika do równoległego zatrudnienia
  • Zmiana formy zatrudnienia
  • Prawo do szkoleń

4. Dodatkowe przerwy w pracy w RP.

5. Większa ochrona pracowników przed zwolnieniem a zmiany w regulaminie pracy.

6. Ochrona dla pracownika przed niekorzystnym traktowaniem przez pracodawcę – wprowadzenie w praktyce.

7. Rozszerzona informacja o warunkach zatrudnienia pracownika a regulamin pracy. Praktyczne omówienie wzoru Rozszerzonej informacji o warunkach zatrudnienia

8. Informacje przy pracy za granicą, w tym przy podróżach służbowych

9. Umowa o pracę na okres próbny – ZMIANY W REGULAMINIE PRACY!

10. Umowa na czas określony oraz jej wypowiedzenie – ZMIANY.

11. Wniosek o bardziej przewidywalne warunki zatrudnienia.

12. Większe uprawnienia pracowników i członków ich rodzin w regulaminie pracy.

13. Czas pracy – zmiany w regulaminie pracy.

14. Elastyczna organizacja pracy – wzór dokumentu – Informacja dla pracownika o przyczynie odmowy uwzględnienia wniosku o zastosowanie elastycznej organizacji pracy.

15. Konsultacje z prelegentem – odpowiedzi na indywidualne pytania uczestników.

Jesteś zainteresowany tym tematem?

Ten materiał i wiele więcej obejrzysz na platformie Kadry Verte.

Zostaw nam swój adres email, przedstawimy Ci szczegóły oferty

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.